onsdag 20 juli 2011

Stan!




Idag har jag varit med Linnea och Negin på stan, jag hittade mycket på ginatricot, men de va nåt konstigt med mitt kort för när jag va på Mcdonalds så gick det men när jag va på akademibokhandeln och skulle köpa en allmenacka så kom det upp att jag bara hade ett försök kvar men jag hade ju inte slått fel innan så jag vågade inte försöka igen för om man slår fel sista gången tar dom ju änns kort och de tar ju så lång tid innan man får ett nytt så de blev ingen allmenacka!!
När vi skulle hem så åkte vi förbi filmbutiken för vi skulle hyra film men vi fick inte hyra för att vi inte va 18!!
Så det blev inte nån film men när vi skulle hoppa på bussen så va inte Negins mobil i hennes väska så vi ringde på den men då hade nån stängt av den, så den är väl stulen då! Hoppas nån bara är schysst och lämnar den till polisen!!!
Nu ska vi få gäster strax men här kommer en bild jag gjorde på picnik!;)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar