fredag 9 september 2011

Minnen

Jag har sagt de förut men asså jag har värkligen inte hunnit blogga men jag ska försöka bättra mig! Jag är lite sugen på att byta design och header så jag ska nog fixa med de nån dag!! jag har tittat lite på lite gammla bilder på mig när jag va liten!!! Hahha gud va jag skrattar!!! Här kommer två kollage både tråkiga och roliga historier!

Detta var första gången jag bröt benet i sälen efter 4 timmar första dagen i backen!! haha otur jag vet jag minns hur ont de gjorde att ta av pjäxan och hur mycket dom skakade i gipset när jag skulle sätta i en skena för att hålla gipset takt!!

Detta va andra gången jag bröt benet de va bara några veckor efter jag tagit bort gipset sens innan, jag åke en liten mini honda som morfar hade och gasade på lite för mycket så den välte på mitt ben som inte riktigt hade läkt ordentligt!! Jag va jätte ledsen över att jag skulle ha gipset på min födelsedag!! Men jag fick åka till Anna i helsingborg så de va ju kul!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar